Reklamace

POSTUP PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ

 

Pro reklamaci si připravte číslo objednávky z e-shopu www.campi-shop.cz. Usnadníme si tak vzájemnou komunikaci a snadněji identifikujeme nastalý problém.

Zjistíte-li jakoukoliv závadu nebo poškození zakoupeného zboží, nepokračujte s montáží nebo sestavováním, stejně tak pokud je zboží nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu.

Pro správný průběh reklamace je třeba reklamované zboží zaslat zpět k nám na adresu naší prodejny. 

Reklamaci zahájíte vyplněním reklamačního formuláře níže. Stačí postupovat dle instrukcí formuláře.

 

NA CO SI DÁT POZOR PŘI PŘEBÍRÁNÍ ZÁSILKY OD DOPRAVCE

Zásilku, která jeví známky poškození obalu a je v takové míře poškozena, že může ovlivnit stav samotného zboží, prosím NEPŘEBÍREJTE!

Pokud se rozhodnete poškozenou zásilku převzít, sepište s řidičem zápis o poškození (např. převzato s výhradou).

Zjistíte-li poškození způsobené dopravou a zjistíte ho až při rozbalení kartonu, v kterém je zboží baleno, je třeba zhotovit fotodokumentaci poškození tak, jak je v obalu. Je vhodné zaslat také fotografie obalu, vystýlky a rozložení zboží. 

 

JAK ZBOŽÍ REKLAMOVAT

Vyplňte reklamační formulář dle instrukcí a vložte jej do balíku. Zásilku odešlete adresu uvedenou ve formuláři.

 

KONTAKT REKLAMACE

E-mail: info@campi-shop.cz

Telefon: +420 530 507 447

 

Veškeré problémy, které vzniknou, se snažíme řešit k co největší spokojenosti zákazníka. 

 

Zde naleznete formulář pro reklamaci zboží